Voor werk en inkomen

  • Home
  • Nieuws
  • GESPREK MET KLANT MOET BIJSTANDSBESTAND DOEN DALEN!

Het klinkt even revolutionair als ouderwets. Bij de Intergemeentelijke Sociale Dienst Brabantse Wal gaan ze dwars tegen de trend van digitalisering in hun klanten váker zien. De verwachting is dat het fraude tegen gaat en dat mensen sneller uit de bijstand komen.

Aan het oog onttrokken.

Gemeenten zien mensen in de bijstand nu soms lange tijd niet. Heronderzoek is jaren geleden afgeschaft en als er niets veranderd in de situatie van een Wwb'er, komt hij jarenlang niet meer bij de sociale dienst langs.

Lees verder op:Sociale Dienst wil weer in het gesprek met de klant.

Stichting Cliëntenraad Regio Drechtsteden

Singel 328
3311HL Dordrecht

E-mail: Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
Telefoon: 078-614 08 12

Openingstijden secretariaat

Mevrouw E. Anderson officemanager

Maandag en dinsdag van 08:00 tot 15:00 uur

Woensdag van 08:00 tot 12:00 uur

Openingstijden inloopspreekuur

Singel 328
3311HL Dordrecht
Woensdag: van 09:30 tot 12:00 uur
E-mail: dordrecht@crdrechtsteden.nl
Telefoon: 078-614 08 12